Sådan diffus Cold Calling trykpunkter

Sådan diffus Cold Calling trykpunkter

Stop dine forventninger fra at sabotere koldt opkald.

Salgspres er en mægtig sabotør.Og det kommer i alle former, størrelser og varianter. Begynder enhver samtale med foregribelse af et salg sætter hele samtalen under pres. Dette skaber ikke normalt gode resultater. Det udløser normalt pres, modstand og spændinger.

Mennesker har modtaget så mange opkald med et stærkt fokus på salg, som de reagerer på en defensiv måde at ethvert salg opkald på alle.Hvis du kan frigive dine forventninger samtidig gøre en kold opkald, vil du diffuse den underliggende spænding, der kommer med salgspres. Og du vil blive overrasket over hvor ofte andre byder velkommen taler med dig.

De fleste af os overbevist om, at vores produkt eller service kan hjælpe andre, så vi antager, at alle, der passer til profilen af en potentiel kunde skal købe, hvad vi har at tilbyde.Er det ikke en af de første ting, vi lærer i vores salgstræning?

Men dette er en opskrift på katastrofe, når det kommer til kolde opkald.Når vi foretager et opkald, forudsat at nogen vil være interesserede, har vi automatisk flyttet til forventninger. Uanset hvor godt camoufleret de er, forventninger til salg blokere for strømmen af naturlige samtale og lægge pres på anden personen.

Så bevæge sig væk fra enhver antagelser, når koldt opkald.Efter alt, hvordan meget mening er det at have antagelser om en person du har aldrig talt med? Hvor meget kan du eventuelt ved om deres problemer, problemer, behov, budget eller andre vigtige oplysninger?

Hvis du nærmer dig dine opkald fra et sted af reel interesse snarere end forventninger, vil du diffuse enhver følelse af salgspres.Anden person vil slappe af og interaktionen vil flyde naturligt.

Men hvis du allerede er overbevist i dit eget sind, at de skal være en pasform, visse pres er allerede begyndt før samtalen har virkelig begyndt.Den sidste ting du ønsker er at indføre denne ind i samtalen. Så i stedet for at flytte ind i en salgspræsentation straks, bevare det naturlige flow af interaktion i stedet.

Du kan diffuse underliggende salgspres inden for enhver samtale ved først at fokusere på om du er en god pasform.Invitere anden person til at fokusere på dette med dig. Og bestemme sammen om en god forretningsforhold virkelig kunne være muligt.

Når vores ærlige mål er ikke at gøre et salg men hellere opdage sandheden i situationen, har vi frigivet forventninger.Centrale er at tilbyde valgmuligheder, så den person vi taler med ikke føler sig pres fra os. Dette ville kun udløse de defensive reaktioner, vi forsøger at undgå.

Overvinde fristelsen til at straks diskutere hvad du har at tilbyde.I stedet hjælpe anden personen overvinde frygten for hvem du er, og hvad der forventes. Potentielle kunder er meget mere tilbøjelige til at svare dig, når de ikke udsættes for en umiddelbar mini præsentation. Denne tilgang skaber normalt bare mistro og afvisning.

Så samtale har en naturlig følelse af rytmen.Definere gensidig interesse før lanceringen i en beskrivelse af din løsning på et problem, du sikkert ved meget lidt om på dette punkt.

Hvis du er stadig fanget i den traditionelle tankegang om at gøre salget, vil din stemme og optræden være fuld af forventning.Selvom du kan endda bruge den “stille spørgsmål strategi”, er du virkelig tænke flytter samtalen i salgsprocessen. Andre vil subtilt (eller åbenlyst) reagere på denne forventning med modstand.

Det er helt fint at beskrive dit produkt eller din service.Dog skal du indføre dette på et passende tidspunkt.

Så vær afslappet og afdæmpet.Ellers risikerer du at indføre salgspres straks.

I stedet for en præsentation, kan du begynde med spørgsmål, “Hej, måske du kan hjælpe mig ud af en anden?”

Personen vil næsten altid svare ved at sige “Sure. Hvordan kan jeg hjælpe dig?” Du har nu spredt nogen umiddelbar salgspres. Du er ægte og ikke bruger de dåse sætninger, som alle andre sælger bruger. Du har sluppet af den sædvanlige første tryk og spændinger, der kommer sammen med forventninger til salg.

Når dine forventninger er frigivet, vil ikke andre føler, du forsøger at føre dem ned stien til et salg. De er som regel villige til at undersøge sammen med dig om en forretningsforbindelse kan være god.

Så der har du det. Slip dine forventninger til at undgå at formidle en følelse af salgspres.Potentielle kunder bliver mere interesseret og involveret som et resultat, og også langt mere sandfærdig om hvor de står.